מיצוי זכויות לגיל המבוגר
זו המומחיות שלנו

בימינו כדי לחיות באיכות חיים צריך הכנסה פנויה, וכשאנחנו בגיל השלישי, על אחת כמה וכמה! מבוגרים/ות רבים לא מכירים את הזכויות המגיעות להם בדמות קצבאות והחזרים מגופים שונים, בין אם מצבם תפקודי או סיעודי. במרכז בשיבה בריאה צברנו הצלחות בהשגת זכויות אלו לעשרות רבות של זכאים/ות. הצוות שלנו רגיש ומיומן עורך בדיקה מקיפה על פי המצב האישי של כל פונה ולאתר – אם זכאי לזכויות או כספים שלעיתים מסתתרים במוסדות השונים. 

פעמים רבות יש חשיבות לזמן שעבר בהגשת תביעות לזכויות אלה. מהרו ופנו ואנו נברר עבורכם למה אתם זכאים וכמה ונלווה אתכם/ן עד קבלת הזכויות בפועל

 

מהו מיצוי זכויות בזיקנה?

ליווי על ידי עובד סוציאלי או גרונטולוג (מומחה לגיל השלישי) שמסייע למבוגרים בגיל השלישי ובני משפחותיהם במידע מקיף ורב ערך על הזכויות הקיימות בגיל המבוגר ובהגשת הבקשות ומילוי הטפסים הדרושים.
הייעוץ מספק מענה לשאלות הבאות: מהן הזכויות שלי וכיצד אוכל למצות אותן? ביטוח לאומי, חברות ביטוח, ניצולי שואה, פטור ממס ועוד. אילו שירותים רפואיים / חברתיים / משפטיים קיימים ואיפה ניתן לקבלם. סיוע בקבלת הנחות בתשלומים לרשויות המקומיות ושרותים ציבוריים כגון ארנונה, חשמל, מים ותחבורה ציבורית.
.

איך זה עובד?

צוות מיצוי הזכויות המנוסה שלנו לשרותך. אנשי הצוות שלנו יבצעו בדיקה מקיפה של הזכויות לפי סטטוס ביטוחי, רפואי, ורקע כללי ויאתרו עבורכם מהם המקורות מהם מגיעים לכם החזרים או קצבאות בגין מצבכם.
זיקנה זו ההתמחות המיוחדת שלנו כאן במרכז בשיבה בריאה. כחלק ממיצוי הזכויות המומחים שלנו נותנים הכוונה כלכלית ומשפטית ולעיתים אף בתחום המיסים. בשילוב כוחות יחד עם המומחים הרפואיים ניתן לקבל ייעוץ בכל הנושאים הרלוונטיים.

הסיפוק הגדול במקרי הצלחה

בשנים האחרונות הוגשו דרכנו  בקשות רבות לקצבאות והחזרים. תביעות לביטוחים סיעודיים, קבוצתיים ואישיים, קצבת סיעוד וביטוח לאומי, או החמרה בקצבת סיעוד.
מקרים נוספים שטיפלנו בהם הם זכויות של ניצולי שואה: הכרה במחלות, החמרה במחלות, והגדלת אחוזי הנכות הקיימים, הגדלת מנעד השירותים וההחזרים. בנוסף, הגשנו גם בקשות לקבלת היתר להעסקת עובד זר בסיעוד.

בין השאר, השגנו עבור ניצולי שואה מהרשות לניצולי שואה בין 2000-7000 לחודש וכן גם קצבאות ממוסדות מחו"ל שמעניקים קצבאות לניצולי שואה. בתביעות לא מעטות שלנו לביטוח סיעודי הצלחנו להשיג קצבאות של בין 5000-10000 שקלים לחודש, לחמש שנים או לכל החיים – תלוי במסלול הביטוח. גם בביטוח לאומי, לאחר תהליך בדיקות רפואיות ואישורים הצלחנו להעביר מגישי תביעות מרמה 2 לרמה 6 בהגדרת הסיעוד אשר זכו לעלייה משמעותית בקצבה מהביטוח הלאומי וכן בהחזרים.

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם עורכי דין, רואי חשבון וסוכני ביטוח ומרכזים עבור לקוחותינו את כל הנדרש. 

אנחנו כאן עבורכם, אל תהססו וצרו  עמנו קשר ונשמח לעזור ולסייע בקידום איכות חייהם של הדורות המבוגרים במשפחה.

ד"ר אמירה פז (רו"ח), גרונטולוגית פיננסית
ניצן חי, מנהל מחלקת מיצוי זכויות

מגוון השרותים שלנו

בשיבה בריאה –
שירותי בריאות פרטיים בניהול אישי

המטרה: למנוע הידרדרות ואשפוזים מיותרים ולאפשר חיים טובים בבית

בשיבה בריאה מביאה גישה חדשה שנותנת מענה רחב לכל הצרכים הבריאותיים בגיל השלישי ומשלימה את שירותי קופות החולים:

ראייה כוללת של המטופל - לא רק הרפואית

תכנית טיפול אישית לשמירה על התפקוד ולרווחה פיסית ונפשית

ניהול טיפול, מעקב מתמשך ועדכון תכנית הטיפול לפי הצורך

צוות שמכיר ומלווה את המטופל ואתכם לאורך זמן

למה לפנות אלינו? כי זיקנה זה אנחנו!

אנא צרו איתי קשר!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן