שרותי אֲחָיוּת * 

צוות האחים והאחיות שלנו מיומן ומנוסה בעבודה כחלק מצוות רב מקצועי ו/או כשירות בפני עצמו ונותן מענה לכל היבטי הבריאות של הזקנים שגרים בבית. הצוות שלנו מלווה ומדריך את המטופלים ובני משפחתם בהתמודדות עם תסמונות הגיל השונות וההמלצות הרפואיות ומגיע עד הבית.

 הצוות הסיעודי מסייע לטפל בשיטות ובתכשירים מסורתיים ומתקדמים כאחד, כדי למנוע סבל מיותר מהמטופל המבוגר.

למרכז שלנו ניסיון של מעל 12 שנה בטיפול רב מקצועי בקהילה.

את הצוות מנהל ומלווה ד"ר רון בן יצחק המנהל הרפואי של מרכז בשיבה בריאה

שם העיסוק של אחים ואחיות

מעקב נטילת תרופות

הדרכה בנטילת הטיפול התרופתי  כולל מנה, מינון, זמני הנטילה ורגישות לתרופות ומזון. ניתן לשלב עם הערכה ובקרה של רוקח קליני לתופעות לוואי ואינטראקציות בין תרופתיות. הצוות מדגים ומסביר על אמצעים כסדרנים מיכאניים, אלקטרוניים וממוחשבים עם חיבור תקשורת למוקד.

הסדרת פעילות מעיים

ייעוץ בנושא פעולות המעיים וטיפול בהסדרת היציאות. ככל שנדרש יתבצע גם טיפול במשלשלים או סופחי צואה, לעיתים גם טיפול פיזיקאלי. בהתאם להוראת רופא ידאג הצוות לבצע ניקוי מעיים (חוקן ניקוי) .במידת הצורך תתבצע פעולה של חוקן ידני (כפפה) לפנוי אבני צואה חוסמות טרם ביצוע חוקן.

שליטה בהטלת שתן

לשליטה חלקית בהטלת שתן סיבות וגורמים שונים בגיל המבוגר: הפרעת ניידות, דחיפות- תכיפות, הפרעה תחושתית והפרעה חוסמת. הצוות מאבחן את אופי הבעיה בשיטות שונות כמו בנייה של  יומן שליטה יומי ובדיקת על-קול בטן להערכת שארית שתן לאחר התרוקנות ומדריך את המטופל והמשפחה.

טיפול בפצעים

פגיעה בשלמות הריקמה הרכה  בגיל המבוגר היא ענין קריטי הדורש טיפול  סיעודי מהימן. הצוות מאבחן את מהותו ואופיו של הפצע ויחד עם אנשי הצוות הרפואי והפיזיקאלי מבצע פעולות להתאמת הישיבה, טיפול פיזיקאלי, טיפול מקומי ומערכתי תרופתי על מנת לטפל בפצע ולמנוע את הישנותו.

מאזן נוזלים

עם העליה בגיל אנו מודעים פחות לתחושת צימאון . לפיכך יש לעיתים חשד להתביישות שיש לאבחן תחילה מצב של התייבשות ובהמשך לטפל במתן נוזלים דרך הפה או תת עורית. הצוות שלנו מיומן במתן עירוי נוזלים לרקמה התת-עורית המקובל במבוגרים ומונע צורך בצינטור ורידי.

איזון גורמי סיכון

בגיל המבוגר קיימת נטיה ליטול כמות רבה של תרופות שלא לצורך. ממחקרים עדכניים עולה שירידה בתהליכי החשיבה קשורה באיזון יתר של ערכי לחץ דם וסכרת. הדרכה ומעקב של אנשי צוות משולב סיעוד ורפואה מסייעת למניעה של ערכים נמוכים של לחץ דם וסוכר שאינם רצויים בזקנים.

נשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון הרב של האחיות והאחים שלנו במתן השירותים השונים ובליווי רפואי ככל שנדרש

מגוון השרותים שלנו

בשיבה בריאה –
שירותי בריאות פרטיים בניהול אישי

המטרה: למנוע הידרדרות ואשפוזים מיותרים ולאפשר חיים טובים בבית

בשיבה בריאה מביאה גישה חדשה שנותנת מענה רחב לכל הצרכים הבריאותיים בגיל השלישי ומשלימה את שירותי קופות החולים:

ראייה כוללת של המטופל - לא רק הרפואית

תכנית טיפול אישית לשמירה על התפקוד ולרווחה פיסית ונפשית

ניהול טיפול, מעקב מתמשך ועדכון תכנית הטיפול לפי הצורך

צוות שמכיר ומלווה את המטופל ואתכם לאורך זמן

למה לפנות אלינו? כי זיקנה זה אנחנו!

אנא צרו איתי קשר!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן