לוגו גדול בשיבה בריאה 1307

ניהול הטיפול בהורה המבוגר: תנו לנו להקל עליכם/ן

ניהול הטיפול בגיל השלישי - זה עלינו

מי מתכלל את הטיפול בהורה המבוגר שלך? האם העומס נופל כולו עליך ואת/ה קורסת מעול הבירוקרטיה ותובענות הטיפול? 
טיפול בהורה מזדקן כרוך לא רק באתגרים רגשיים ולעיתים פיזיים, אלא בהתמודדות נוספת עם מערכת בירוקרטית מורכבת ומסורבלת. ניווט במבוך של שירותי בריאות, סיעוד, ביטוח ורווחה יכול להיות מתיש ומתסכל, במיוחד עבור ילדים להורים מבוגרים אשר נדרשים לקבל החלטות, לעיתים קרובות תחת לחץ, ובתנאי אי-ודאות.

תנו בנו אמון ונחלוק איתכם את האחריות
הכירו את שיטת ניהול הטיפול של בשיבה בריאה

 

ניהול טיפול במרכז בשיבה בריאה

מהו ניהול טיפול?

בשרות זה ממונה גרונטולוג/ית מוסמך/ת המנהל/ת את הטיפול ומלווה את המשפחה המטפלת. לאחר הערכה גריאטרית ובהתאם להמלצותיה. ריכוז ותכלול השירותים ומענה לצרכים משתנים בכל עת, הכלה והיכרות מעמיקה, מיצוי זכויות במוסדות, הכוונה וניהול בפועל של אנשי המקצוע הרב מערכתיים מבית בשיבה בריאה. מנהל/ת הטיפול יהיה כתובת זמינה עבור המשפחה ויספק דו"חות על התקדמות המטופל/ת.
.

איך זה עובד?

אנחנו מבצעים בחינה רב מערכתית הרואה את מכלול צרכי הלקוח ובני משפחתו. קיימת משמעות רבה למצבו הרפואי של הפונה וכן למקורות התמיכה הכלכליים אך גם האישיותיים והחברתיים של ושל קרוביו. ניהול הטיפול יתייחס לנושאים גם פחות מוכרים כגון ההיבטים המשפטיים והכלכליים הקשורים לגיל מבוגר. לדוגמא, קיומו או העדרו של ייפוי כוח מתמשך או צוואה וכן ביטוחים וחשבונות בנק.

ד"ר אמירה פז, גרונטולוגית ראשית ומנכ"לית בשיבה בריאה

תשומת לב גם למטפל העיקרי

המטפל/ת העיקרי בבן המשפחה המבוגר מתפקד/ת כדמות מפתח בכל הקשור ליכולתו של הקשיש לחיות בשיבה בריאה לאורך זמן. בדרך כלל, המטפל/ת העיקרי מסייע/ת לקשיש להשתמש במשאבי ושירותי הקהילה ולמצות את זכויותיו במוסדות השונים. על כן לא פעם נוצר עומס טיפולי שמשפיע על איכות חייו של בן המשפחה התומך/ת אשר עשוי לגרום בין היתר לתחושות של מחנק, מבוכה, כעס ותסכול. כתוצאה מכך הסתכלות משפחתית הינה הכרחית לצורך יצירת הקלה, איזונים ותקשורת משפחתית מקדמת.

אנחנו במרכז בשיבה בריאה מאפשרים לאדם המבוגר ובני משפחתו להרגיש בטוחים באמצעות שירות כוללני של ניהול טיפול אשר מותאם לכם באופן אישי. מנהל/ת הטיפול מתכלל/ת את הצרכים השונים של המטופל/ת בהמשך לאבחון הגריאטרי, עוקב ומלווה את הטיפולים המגוונים של אנשי המקצוע במרכז, ומסייע/ת במיצוי כלל הזכויות במוסדות וחברות הביטוח ונמצא בקשר שוטף עם בני המשפחה תוך עדכון הדדי.

אנחנו כאן עבורכם, אל תהססו וצרו  עמנו קשר ונשמח לעזור ולסייע בקידום איכות חייהם של הדורות המבוגרים במשפחה.

הכירו את מנהלי הטיפול שלנו

ניצן חי ניצן

עובד סוציאלי ראשי, אחראי תחום מיצוי זכויות

בעל תואר ראשון BSW בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב. התמחה באגודה לטרשת נפוצה ובמחלקה לניתוחי לב בשיבא בתפקיד הכולל תמיכה וליווי בזמן משבר למטופלים ובני משפחתם. עם סיום הלימודים עסק מספר שנים בניהול טיפול כוללני ומתמשך לבני הגיל השלישי והמטפלים העיקריים שלהם.

דורית בן יהודה

יועצת גרונטולוגית ומלווה רוחנית,
אחראית תחום ליווי רוחני

בעלת תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, תואר ראשון B.A בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מטעם המכללה האקדמית ת"א-יפו, תואר שני M.A בלימודי מגדר מאוניברסיטת בר אילן ולימודי תעודה לייעוץ גרונטולוגי.

יועצת ומלווה לגיל השלישי ולמשפחה הרב דורית. בעלת ניסיון רב שנים בליווי, ייעוץ ותמיכה לחולי דימנציה ולמשפחות המתמודדות עם מחלת הדמנציה.

מגוון השרותים שלנו

בשיבה בריאה –
שירותי בריאות פרטיים בניהול אישי

המטרה: למנוע הידרדרות ואשפוזים מיותרים ולאפשר חיים טובים בבית

בשיבה בריאה מביאה גישה חדשה שנותנת מענה רחב לכל הצרכים הבריאותיים בגיל השלישי ומשלימה את שירותי קופות החולים:

ראייה כוללת של המטופל - לא רק הרפואית

תכנית טיפול אישית לשמירה על התפקוד ולרווחה פיסית ונפשית

ניהול טיפול, מעקב מתמשך ועדכון תכנית הטיפול לפי הצורך

צוות שמכיר ומלווה את המטופל ואתכם לאורך זמן

למה לפנות אלינו? כי זיקנה זה אנחנו!

המטרה שלנו במרכז בשיבה בריאה היא לא רק להגיב למשברים בריאותיים, אלא להקדים ולמנוע אותם, במידת האפשר. אנחנו עובדים בצוות שכולל רופאים מומחים בגריאטריה ופסיכוגריאטריים, אחים ואחיות, גרונטולוגים (מומחים לטיפול באתגרי הגיל השלישי), רוקחים קליניים, תזונאים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת ועוד. אנחנו מציעים שירותים מקיפים, מותאמים אישית ומתמשכים המכסים את כל היבטי הבריאות הגופנית והנפשית. והכי חשוב: אנחנו עובדים לא רק עם המטופל אלא גם עם בני המשפחה המטפלים בו.

אנא צרו איתי קשר!

כתובתינו

דיזנגוף סנטר – דיזנגוף 61 תל אביב

מגדל על קומה 18

כניסה משער 3 או מהחניון העליון

טלפון: 035250717 פקס 035253556

מייל contact@healthyaging.co.il

צרו איתנו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן