יש לי שקט בלב

שירית, מנהלת מוסד חינוכי במרכז החליטה לאפשר לאמה מ', טיפול רב מערכתי של בשיבה בריאה.  "עבורי ועבור המשפחות שלנו בשיבה בריאה זה הצלה", היא מתארת בהתרגשות, "זה נתן לנו חיים חדשים לאחר תקופה ארוכה שהיינו חסרי אונים מול מערכת הבריאות הציבורית, זה אפשר לנו לנשום ולהרגיש שאמא בידיים בטוחות ושיש מענה. קודם כל הזמינות, אפשרויות התקשורת, תחושה של משפחתיות. מכירים אותנו, יודעים במה מדובר, ההיסטוריה תמיד מתועדת, אני לא צריכה לבקש יותר מדי. בעבר היינו צריכים לעשות איזו פרוצדורה ובמערכת הרפואית רצו לתת לנו בטווח זמן מטורף קדימה, וזה היה במקרה סרטן. בשיבה בריאה נתנו לנו את האפשרות לעשות את זה. הייתה תחושה שרואים אותנו, שיש מי ששומע אותנו .התכלול של ד"ר בן יצחק, זה שהוא רואה את אמא אחת לשלושה חודשים, מסתכל על הכדורים שהיא לוקחת, יש מעקב שהוא הכרחי עבורנו כי אמא לא ניידת. בשבילה להגיע לרופאה בבניין כללית, זה ממש מסע. גם כשרצינו לנסוע לחו"ל ביחד עם אמא, השקענו הרבה זמן ומאמץ בתכנון, וחברת הביטוח לא הייתה מוכנה לבטח, רופאת המשפחה לא הסכימה לתת לנו את המכתב, היא הייתה נגד הנסיעה. מי שהסכים לתת את המכתב היה ד"ר בן יצחק. הוא חשב שזה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לה באותה עת, ונסענו איתה שלוש פעמים מאז שאנחנו עם בשיבה בריאה. הנסיעה הייתה מצוינת. לא נותנים את האישור על עיוור, שואלים שאלות, בודקים איך נתנהל שם, זה היה מאוד מקצועי.

רופאת המשפחה לא יודעת איך אמא שלי נראית. ההבדל הוא שהכל מתועד, אם אני מתקשרת לא צריך לחזור על הכל מהתחלה, לא נותנים לי בדיקות לא קשורות, לא מתחילים את התהליך בכל פעם מהתחלה, זה מתוכלל ומנוהל, מבחינת ניצן כמנהל הטיפול, כעובד סוציאלי, זו חתיכת מתנה, רואים גם אותנו ואת הקשיים שלנו. עם הטיפול שלכם יש לי שקט בלב.

אמא שלי מקבלת טיפולים שבועיים והיא קיבלה גם ליווי רוחני של מרב המהממת, אני חושבת שהיא החזיקה את אמא שלי במקום טוב כל כך הרבה זמן, אמא שלי כל כך אהבה את המפגשים איתה. היא מקבלת גם ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה, מי שעכשיו עושה איתה היא פשוט מהממת, פעמיים בשבוע והיא לא מוותרת לה ומביאה איתה את הציוד, זה פשוט נהדר. כשהיא הייתה בפיזיותרפיה בקופה, היא קיבלה רק 10 שיעורים למרות שיש לה מחלה ניוונית, וזהו, וכל שיעור רק 20 דקות לעומת בשיבה בריאה שהיא מקבלת 45 דקות, וזה הבדל של שמיים וארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להסביר!

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן