תמיד מדבר עם המטופל, לא מעליו

הילה, הבת של עופרה, מטופלת של בשיבה בריאה מספרת על החוויה שלה איתנו: "אמא שלי מטופלת כבר מספר שנים בשיבה בריאה אצל ד"ר בן יצחק וצוות עוטף. נעזרתי באותו שירות גם לסבתא שלי אחרי שהכרנו אותו, אחרי שעזר לאמא הבאנו גם לסבתא שלי. אני מאוד מרוצה מבשיבה בריאה, אני עצמי אחות במרפאה אחרת, ואני ממליצה בחום. זה אחר לגמרי מהשירות בקופה. הטיפול הוא הרבה יותר כוללני.

כשד"ר רון נכנס זה היה ברמה הצלת חיים, זה היה או שאנחנו מתאבדות או שמישהו עוזר לנו. הציעו לנו הצעות שרק סיבכו עוד יותר את המצב. היינו ממש על סף, בגבול הכי קיצון, במצב קטסטרופלי, אמא שלי הייתה במיון חמש או שש פעמים באותו שבוע. היא לא ישנה כמעט חודש, אנחנו לא ישנו כמעט חודש, המטפלת כמעט ברחה לנו. ד"ר בן יצחק הגיע וביצע בדיקה בת שלוש שעות. אני אחות ובחיים שלי לא ראיתי רופא בודק ככה. הבנתי שיש לו חיבור מאוד מיוחד למה שהוא עושה, הוא נורא אוהב את המטופלים, מאוד אכפת לו מהם, הוא תמיד מדבר עם המטופל, לא מעליו, הרופאים נוטים לדבר עם מי שנוח. אמא שלי וגם סבתא שלי ממש התאהבו בו. הוא כזה מכיל ולא ברח גם כשהיה מאוד קשה. הוא רגוע וקשוב, והכי חשוב הוא פתר לנו את הבעיה. הוא חתך את התרופות בחצי, הוציא מדבקה שרופאה אחרת שמה, וזהו, באותו יום הבעיה נפתרה והיא ישנה.

אחרי שהיינו איתה במיון ומיון פסיכיאטרי, זה היה לא להאמין, הוא היה כמו קוסם. הקרדיט בהחלט מגיע לו. זה באמת מהותי היחס והכבוד שלו לחולה המבוגרת. גם עם סבתא שלי, הרופאה די התעללה בה וניסתה לשגע אותה. סבתא שלי הייתה במצב של מחלות כרוניות וידענו שמצבה לא טוב, וידענו שאין לה הרבה זמן לחיות. היא רצתה לבחור איך היא תמות ומתי היא תמות. הרופאה בבית אבות רצתה בעיקר שהיא תתפנה, היא לא רצתה שתישאר ותבלבל להם את המוח. הוא בא ובדק אותה ואמר סליחה, היא לא בדליריום, היא צלולה וכשירה, ואם היא רוצה למות בבית, זו זכותה, היא כשירה להחליט. את לא יכולה להכריח אותה להתפנות למיון. וכבר היה שם אמבולנס. ההתערבות שלו מאוד עזרה, הרופאה הבינה שהיא לא יכולה לנקוט בגישה כוחנית.
סבתא שלי אמרה, אם אני יכולה לקבל טיפול בבית אני רוצה בבית והוא אישר לה. הוא גם איתר את הסיבה שבגללה היא סבלה, גם בגלל תרופה מיותרת ורופאת המשפחה לא עלתה על זה. סבתא שלי מאוד אהבה אותו.  בסוף היא נפטרה בבית כמו שהיא רצתה. הוא היה תוספת משמעותית ושווה כל שקל.

גם כל השירות שעוטף אותו, קיבלנו גם פיזיותרפיה ומרפאה בעיסוק, פרח לב הזהב, היו מאוד שירותיים, מאוד זמינים, המכתבים מקצועיים מאוד, גם הצוותים הרפואיים, שעזרו לנו לקבל את דמי הביטוח בשבילה.

צרו איתנו קשר ונשמח להסביר!

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן